Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gülmeyin ama aklıma takıldı işte :P

  • Electromanya • 5 Eylül 2005 17:17 • #484158
    Günümüzde bildiğiniz gibi birçok müzik türü var.Her insanın tarzı değişik,insan kimisini seviyor kimisinden nefret ediyor.peki bu kategorileşme neye göre oluyor?İnsan bi türü sever veya nefret ederken neyi göze alıyor? Fikirlerinizi rica edecektim.(hayır metalde bile söz olarak bi cümleden bile müzik yapabiliyorlar,mana çokluğu diye birşey yok ama hoşlananalar var ve Rap'te ise tam tersi,bircok konu ve aksiyon var ve o da seviliyor :))Demek istediğim anlaşılmıştır umarım.
Bu konunun tüm mesajları