Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gülmeyin ama aklıma takıldı işte :P

  • dexter_holland • 5 Eylül 2005 20:11 • #484187
    Bilemiyorum. Sadece seviyorsun işte, kendinden birşeyler buluyorsun. Ben hiçbir türü seviyorum ya da sevmiyorum diyemiyorum. Son bir-iki haftadır hiç Offspring de dinlemedim. Sadece Manhattan Transfer'le idare ediyorum. Ve o da bana yetiyor.
Bu konunun tüm mesajları