bazen içim içime sığmaz bağırıp çağırasım tepinesim gelir. kırlarda koşmak yatıp yuvarlanmak isterim böyle coşkulu bi zamanımda acaba slow bişey dinleyebilirmiyim diye düşünüyorum da..olasılığı yok. Terk edilmeyenimiz yok peki o durumda iki kadeh şarap içerken rap dinleyeniniz varmı arkadaşlar? Ya arkadaş eğlencelerinde vals yapmayanımız disko dans etmeyenimiz varmı. Anlaşılacağı gibi sözleri silin atın müzik evrenseldir içinde bulunduğunuz psikolojik durum yetişme yapınız bunu belirler. Birde bu arada büziği araç olarak kullanmak isteyenler vardır ideolojik görüşlüler valla onlar için ne diyeyim bunu marş olarak kullananlar bile yapıyo bi yere kadar evet ama artık insanlara gaz vermek için kullanılıyorsa müzik şahsen ben buna karşıyım