Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gülmeyin ama aklıma takıldı işte :P

  • Diane • 7 Eylül 2005 09:18 • #484368
    Mana çokluğu

    Ben bir cümle ile yapılan şarkı ve mana çokluğu sözlerine takıldım. müzik sadece sözden ibaret değil ki. Bu tabi günümüz 'pop' şarkılarının çoğunda olduğu akılda kalıcı olsun diye yaratıcılıktan eser olmayan sözlerle de kabul edilebilir anlamına gelmiyor tabi. Bu müzik ve kategorileşme sözlere bağlı değil. Üstelik tek bir cümle bile bir çok şey anlatabilir. alt alta dizilmiş bir sürü cümle ise saçmalıktan ibaret olabilir. Türleri birbirinden ayıran söz değildir. Tekniktir; çalış farkıdır, yaşam tarzıdır ve müzik sözler olmasa;ve müziğin sözün ötesine geçebilme gücü vardır. Bir de müziğin sanat olduğu ve sanatta mana aranıp aranmayacağı tartışması çıkıyor buradan...
Bu konunun tüm mesajları