Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

şebnem ferah ın can kırıkları adlı şarkısını çalan orkestrada kul. klavye??

  • scalloped • 6 Eylül 2005 13:30 • #484246
    birde korg yakın zamanda oasys diye bi alet çıkarmıştır ki jordan rudess abimiz kurzveil 2600 markasını terkedip,bu aleti kapmıştır, 7500eurodur fiyatı,can yakar,yuva söndürür...neyse şahsi fikrim şebnem iyidir,klavyecisi süper değildir...biraz araştırmak görmek lazım başka diyarları..
Bu konunun tüm mesajları