Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

şebnem ferah ın can kırıkları adlı şarkısını çalan orkestrada kul. klavye??

  • pengasus • 6 Eylül 2005 11:53 • #484233
    ..?!
  • sky_forever • 6 Eylül 2005 12:41 • #484240
    KORG TRITON ama o klavyeci öyle süper bi adam değil onu söyliyim...
  • scalloped • 6 Eylül 2005 13:30 • #484246
    birde korg yakın zamanda oasys diye bi alet çıkarmıştır ki jordan rudess abimiz kurzveil 2600 markasını terkedip,bu aleti kapmıştır, 7500eurodur fiyatı,can yakar,yuva söndürür...neyse şahsi fikrim şebnem iyidir,klavyecisi süper değildir...biraz araştırmak görmek lazım başka diyarları..
  • paradigm_shift • 6 Eylül 2005 19:11 • #484293
    süper olup olmadığı şebnem ferahla çalarken anlaşılmaz derim ben,kendisiyle kanka olmadıkça..
  • re-arranger • 6 Eylül 2005 23:25 • #484344
    bi klavyeci nasıl süper olabilir.
    solo mu atsın?
    klavyesini kaldırıp şov mu yapsın?
    Hayır varsa söyleyin cahil kalmayalım.
    iyi klavyeci nedir?
    Bence iyi klavyeci müziğe iyi altyapı hazırlar.
    ki Ozan Tügen gerektiğinde soloya da çıkabilecek kadar kaliteli bir müzisyendir.
    Tabi süper olmayabilir.
    Doğrudur.
  • Savas_Khan • 7 Eylül 2005 05:13 • #484362
    ya ben çok muhabbete dalmak istemiyorum ama, o şarkıdaki en güzel yer klavyeni tek başına kaldığı bölüm
  • metronom_87 • 17 Kasım 2005 01:21 • #488941
    bence de kesinlikle bi grubun içinde çalan klavyecinin ne kadar iyi olduğunu asla bilemeyiz. hızlı çalmadığı için söylemişsinizdir belki ama klavyeyi iyi çalmak hızlı çalmak değildir. ben çok piyanist şantör tanıyorum aşırı hızlı çalan ama 1 şarkıyı çıkarmak için 2 gün uğraşıyolar, doğaçlama sıfır...
  • tabularasa • 17 Kasım 2005 01:26 • #488942
    çok haklısın bence..
  • NAZİ • 17 Kasım 2005 13:24 • #488948
    ağzımda tüy bitti o şarkı şebnem ferah ın değil Opeth-harvest şarkısının gitar rifflerini ve yer yer davul perküsyonlarının üstüne söz yapıp piyasaya sürmüş şebnem ferah !!!!!!!!!!!
  • superman • 17 Kasım 2005 13:33 • #488949
    ulan bu konuyu buraya getirmeyi nası başardınız?