-
..?!
-
KORG TRITON ama o klavyeci öyle süper bi adam değil onu söyliyim...
-
birde korg yakın zamanda oasys diye bi alet çıkarmıştır ki jordan rudess abimiz kurzveil 2600 markasını terkedip,bu aleti kapmıştır, 7500eurodur fiyatı,can yakar,yuva söndürür...neyse şahsi fikrim şebnem iyidir,klavyecisi süper değildir...biraz araştırmak görmek lazım başka diyarları..
-
süper olup olmadığı şebnem ferahla çalarken anlaşılmaz derim ben,kendisiyle kanka olmadıkça..
-
bi klavyeci nasıl süper olabilir.
solo mu atsın?
klavyesini kaldırıp şov mu yapsın?
Hayır varsa söyleyin cahil kalmayalım.
iyi klavyeci nedir?
Bence iyi klavyeci müziğe iyi altyapı hazırlar.
ki Ozan Tügen gerektiğinde soloya da çıkabilecek kadar kaliteli bir müzisyendir.
Tabi süper olmayabilir.
Doğrudur.
-
ya ben çok muhabbete dalmak istemiyorum ama, o şarkıdaki en güzel yer klavyeni tek başına kaldığı bölüm
-
bence de kesinlikle bi grubun içinde çalan klavyecinin ne kadar iyi olduğunu asla bilemeyiz. hızlı çalmadığı için söylemişsinizdir belki ama klavyeyi iyi çalmak hızlı çalmak değildir. ben çok piyanist şantör tanıyorum aşırı hızlı çalan ama 1 şarkıyı çıkarmak için 2 gün uğraşıyolar, doğaçlama sıfır...
-
çok haklısın bence..
-
ağzımda tüy bitti o şarkı şebnem ferah ın değil Opeth-harvest şarkısının gitar rifflerini ve yer yer davul perküsyonlarının üstüne söz yapıp piyasaya sürmüş şebnem ferah !!!!!!!!!!!
-
ulan bu konuyu buraya getirmeyi nası başardınız?