Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

şebnem ferah ın can kırıkları adlı şarkısını çalan orkestrada kul. klavye??

  • metronom_87 • 17 Kasım 2005 01:21 • #488941
    bence de kesinlikle bi grubun içinde çalan klavyecinin ne kadar iyi olduğunu asla bilemeyiz. hızlı çalmadığı için söylemişsinizdir belki ama klavyeyi iyi çalmak hızlı çalmak değildir. ben çok piyanist şantör tanıyorum aşırı hızlı çalan ama 1 şarkıyı çıkarmak için 2 gün uğraşıyolar, doğaçlama sıfır...
Bu konunun tüm mesajları