bence de kesinlikle bi grubun içinde çalan klavyecinin ne kadar iyi olduğunu asla bilemeyiz. hızlı çalmadığı için söylemişsinizdir belki ama klavyeyi iyi çalmak hızlı çalmak değildir. ben çok piyanist şantör tanıyorum aşırı hızlı çalan ama 1 şarkıyı çıkarmak için 2 gün uğraşıyolar, doğaçlama sıfır...