Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

şebnem ferah ın can kırıkları adlı şarkısını çalan orkestrada kul. klavye??

  • Savas_Khan • 7 Eylül 2005 05:13 • #484362
    ya ben çok muhabbete dalmak istemiyorum ama, o şarkıdaki en güzel yer klavyeni tek başına kaldığı bölüm
Bu konunun tüm mesajları