Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

şebnem ferah ın can kırıkları adlı şarkısını çalan orkestrada kul. klavye??

  • paradigm_shift • 6 Eylül 2005 19:11 • #484293
    süper olup olmadığı şebnem ferahla çalarken anlaşılmaz derim ben,kendisiyle kanka olmadıkça..
Bu konunun tüm mesajları