yaptığı işler iyidir,ancak gel görki sahnede gereğinden fazla bağırır çağırır(bol delayli)detone olur...5 kez canlı izleme şansı buldum kendisini ama albümünden dinlemeyi tercih ederim..
not:birde bring me to life(live) videosu var ki bende,aman aman diyim...