Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

şebnem ferah sizce nasıl bir sanatçı her yönden değerlendirebilirsiniz

  • dew • 20 Eylül 2005 19:12 • #485563
    bence süperrr de ondan
  • miami_karpuzu • 20 Eylül 2005 23:46 • #485609
    cok guzel sarki yaziyo cok da guzel ciglik atar.sesde super ee daha cirkinde degil yalniz ayakkabilari cok acayip
  • suatguney • 20 Eylül 2005 23:55 • #485616
    ses tekniği mükemel bence 70 yaşına kadar şarkı söyler kalbi dayanırsa tabi
  • death_glory • 20 Eylül 2005 23:57 • #485618
    sanatçı ünvanını yakıştırmadığım şahsiyet.
  • re-arranger • 21 Eylül 2005 00:41 • #485632
    sanatçı ünvanını yakıştırmadığım şahsiyet.

    niye?
    sence sanatçı kimdir?nedir?
  • PiedPiper • 21 Eylül 2005 01:26 • #485641
    Bence de ülkemizde eşi zor bulunabilecek bir kalite...
  • miami_karpuzu • 21 Eylül 2005 02:11 • #485654
    illa satascaniz demi hic kimseyi begenmeyin herkese tas atin emi.
  • death_glory • 21 Eylül 2005 02:18 • #485656
    hakkında şahsi kanaatimi dile getirdiğim şahsiyet.
  • miami_karpuzu • 21 Eylül 2005 02:45 • #485659
    saygi duyuyorum...
  • scalloped • 24 Eylül 2005 05:19 • #485888
    yaptığı işler iyidir,ancak gel görki sahnede gereğinden fazla bağırır çağırır(bol delayli)detone olur...5 kez canlı izleme şansı buldum kendisini ama albümünden dinlemeyi tercih ederim..

    not:birde bring me to life(live) videosu var ki bende,aman aman diyim...