-
ben canlı performansını izlemedim am albümde gerçekten süper çıkıyor.tabi birde madalyonun öbür yüzü var hepsi kayıt ...ne bileyim işte albümden dinleyince dinleniyo bence...iyi sesi var
-
bence o kadın mükemmel ama gerçekten bring me to life iğrenç olmuş ama diğer her yönden mükemmel tek kelimeyle
-
çok bağırıyo şarkı söylerkene insan rahatsız oluyo
gerisini bilmem
-
daha önceleri hiç ilgimi cekmezdi;gerek tipi gerek sarkıları acısından.ama özellikle sertlestirmeye baslayınca müzigini dikkatimi çekti.belki mükemmel diyemicem suan için ama fena degil.özellikle cakıl taslarını cok sevdim.
-
idolüm yaa... bayılıyorum bu kadına... bu kadar mükemmel bi insan daha tanımıyorum ben.sesi şarkıları bir yana, bu kadar aptal popçunun arasından sıyrılıp kendini doğru ifade eden, örnek alınası insan...
-
abicim açmayın şöyle topicler yaaa..
biraz kafamızı dinleyelim paso polemik oluyo!
-
güzel tekniği olabilir fakat yaptığı müzik tarzı ve uyguladığı"tarz" iğrenç. pop rock yapıpta gotik takılan ilk sanatçıdır kendisi. artık yozlaşmayı siz hesaplayın... bu zihniyetle yakında ibrahim tatlıseste yüzünü beyaza boyayıp üzerinde pentagram olan t-shirtle sahneye çıkacak
-
"yuh" desem kızar mısın? abi oturup uzun uzun düşünüyosunuz herhalde hangi açığını bulsak nerden bok atsak diye. bu ne ya!
-
harbiden yaa, bi insana hele ki şebo gibi dünya tatlısı bi kadına bu kadar da laf edilmez ki bea...
-
valla amacım bok atmak değil eleştirmek yani forumu açan arkadaşa cevaptı.. yanlız bu zihniyetle yolunuza devam edin siz, sevdiğiniz sanatcıyı başkası sevmiyorsa onada "bok atmak" deyin.