Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

şebnem ferah sizce nasıl bir sanatçı her yönden değerlendirebilirsiniz

  • dntucry_m • 24 Eylül 2005 16:35 • #485914
    ben canlı performansını izlemedim am albümde gerçekten süper çıkıyor.tabi birde madalyonun öbür yüzü var hepsi kayıt ...ne bileyim işte albümden dinleyince dinleniyo bence...iyi sesi var
  • gosdex • 15 Ekim 2005 12:27 • #487163
    bence o kadın mükemmel ama gerçekten bring me to life iğrenç olmuş ama diğer her yönden mükemmel tek kelimeyle
  • sorum_suz • 15 Ekim 2005 12:38 • #487164
    çok bağırıyo şarkı söylerkene insan rahatsız oluyo
    gerisini bilmem
  • davulist 35 • 20 Ekim 2005 10:38 • #487535
    daha önceleri hiç ilgimi cekmezdi;gerek tipi gerek sarkıları acısından.ama özellikle sertlestirmeye baslayınca müzigini dikkatimi çekti.belki mükemmel diyemicem suan için ama fena degil.özellikle cakıl taslarını cok sevdim.
  • deli forever • 24 Ekim 2005 23:14 • #487798
    idolüm yaa... bayılıyorum bu kadına... bu kadar mükemmel bi insan daha tanımıyorum ben.sesi şarkıları bir yana, bu kadar aptal popçunun arasından sıyrılıp kendini doğru ifade eden, örnek alınası insan...
  • haplo_trm • 24 Ekim 2005 23:48 • #487799
    abicim açmayın şöyle topicler yaaa..

    biraz kafamızı dinleyelim paso polemik oluyo!
  • Vengeance • 25 Ekim 2005 01:25 • #487807
    güzel tekniği olabilir fakat yaptığı müzik tarzı ve uyguladığı"tarz" iğrenç. pop rock yapıpta gotik takılan ilk sanatçıdır kendisi. artık yozlaşmayı siz hesaplayın... bu zihniyetle yakında ibrahim tatlıseste yüzünü beyaza boyayıp üzerinde pentagram olan t-shirtle sahneye çıkacak
  • re-arranger • 25 Ekim 2005 22:46 • #487848
    "yuh" desem kızar mısın? abi oturup uzun uzun düşünüyosunuz herhalde hangi açığını bulsak nerden bok atsak diye. bu ne ya!
  • deli forever • 26 Ekim 2005 22:30 • #487886
    harbiden yaa, bi insana hele ki şebo gibi dünya tatlısı bi kadına bu kadar da laf edilmez ki bea...
  • Vengeance • 8 Kasım 2005 00:02 • #488431
    valla amacım bok atmak değil eleştirmek yani forumu açan arkadaşa cevaptı.. yanlız bu zihniyetle yolunuza devam edin siz, sevdiğiniz sanatcıyı başkası sevmiyorsa onada "bok atmak" deyin.