Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

şebnem ferah sizce nasıl bir sanatçı her yönden değerlendirebilirsiniz

  • NefesAL • 18 Kasım 2005 20:41 • #489026
    ruhlar aleminde tanıdıkları varmış :)
    (bkz.ankarada tanıdıklarım var)
  • syarar • 19 Kasım 2005 10:40 • #489043
    İyi Müzik Yapıyor İyi Bir Kişilik Ama Bence Biraz Ailemizin Rockçısı Oldu Son Günlerde...
  • blackbone • 19 Kasım 2005 12:19 • #489045
    iyi müzik yapıyor ama teoman pop müzik yapmaya başladı onu da yanına çekecek sanırım tek korkum bu yoksa şebo mükemmel abi aşığım ben o kadına...
  • NAZİ • 19 Kasım 2005 21:13 • #489059
    ulan ağzımda tüy bitti o bir hırsız Opeth-harvest(blackwater park 4. şarkı)dinleyin de anlayın bi b.k bilmeden konuşuyosunuz bi de sanatçıymı pehh bağırsaklarımla gülerim ben buna.....
  • Holy_Bastard • 20 Kasım 2005 01:13 • #489077
    Şarkı sözleri gerçekten çok anlamlı ,laf olsun diye yazılmış şeyler değil...Ayrıca vokal olarak bence Türk Rock piyasasındaki en güzel ve eğitimli sese sahip...Eğer benim şahsi görüşüme katılmazsanız Apocalyptica üyelerininde ,onun sesine hayran kaldığını hatırlatırım...

    Saygılar...
  • Aranağme • 20 Kasım 2005 09:39 • #489087
    O nası bi zihniyet yaw??
  • LooP • 20 Kasım 2005 12:21 • #489098
    garaj biraz dengesiz bir mekan :D malmsteen in şarkılarının Türk gitaristlere en fazla exercise olacağını söyleyen tipler mevcut :D
    her neyse, şebo cidden çok şeker, yuxexes deki röportajlarını izleyince şeker olduğu düşüncesinin katsayısı arttı bende :)
    sonra bütün müzisyenler aynı akorları, aynı gam sistemlerini, aynı gitarları kullanıyor :) gayet normal benzer sesler. (seni kendime sakladım kadar da bariz olmadıkça sorun yok :D)
    şebo yu henüz canlı izleyemedim (bööö) BOSTANCI DA BİR KONSER VERMESİNİ BEKLİYORUZ saygı sevgi! :D
  • LooP • 20 Kasım 2005 12:21 • #489100
    garaj biraz dengesiz bir mekan :D malmsteen in şarkılarının Türk gitaristlere en fazla exercise olacağını söyleyen tipler mevcut :D
    her neyse, şebo cidden çok şeker, yuxexes deki röportajlarını izleyince şeker olduğu düşüncesinin katsayısı arttı bende :)
    sonra bütün müzisyenler aynı akorları, aynı gam sistemlerini, aynı gitarları kullanıyor :) gayet normal benzer sesler. (seni kendime sakladım kadar da bariz olmadıkça sorun yok :D)
    şebo yu henüz canlı izleyemedim (bööö) BOSTANCI DA BİR KONSER VERMESİNİ BEKLİYORUZ saygı sevgi! :D
  • _LiLaC_ • 16 Aralık 2005 14:16 • #490428
    şarkılar iyi ses süper de biraz görüntü biraz görüntü kendini yenilemesi gerek bi imaj maker olayına girerse süper ötesi olacak bence....
  • arkabahce__esk • 17 Aralık 2005 10:01 • #490467
    ya sebo yu bi gösem sarkılarını neden aglıyo gibi söyledigini sorcam
    o kadının o sesine sahip olmak isterdim..
    gerci benim sesim de fena degil ama..