garaj biraz dengesiz bir mekan :D malmsteen in şarkılarının Türk gitaristlere en fazla exercise olacağını söyleyen tipler mevcut :D
her neyse, şebo cidden çok şeker, yuxexes deki röportajlarını izleyince şeker olduğu düşüncesinin katsayısı arttı bende :)
sonra bütün müzisyenler aynı akorları, aynı gam sistemlerini, aynı gitarları kullanıyor :) gayet normal benzer sesler. (seni kendime sakladım kadar da bariz olmadıkça sorun yok :D)
şebo yu henüz canlı izleyemedim (bööö) BOSTANCI DA BİR KONSER VERMESİNİ BEKLİYORUZ saygı sevgi! :D