Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

şebnem ferah sizce nasıl bir sanatçı her yönden değerlendirebilirsiniz

  • LooP • 20 Kasım 2005 12:21 • #489100
    garaj biraz dengesiz bir mekan :D malmsteen in şarkılarının Türk gitaristlere en fazla exercise olacağını söyleyen tipler mevcut :D
    her neyse, şebo cidden çok şeker, yuxexes deki röportajlarını izleyince şeker olduğu düşüncesinin katsayısı arttı bende :)
    sonra bütün müzisyenler aynı akorları, aynı gam sistemlerini, aynı gitarları kullanıyor :) gayet normal benzer sesler. (seni kendime sakladım kadar da bariz olmadıkça sorun yok :D)
    şebo yu henüz canlı izleyemedim (bööö) BOSTANCI DA BİR KONSER VERMESİNİ BEKLİYORUZ saygı sevgi! :D
Bu konunun tüm mesajları