Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

şebnem ferah sizce nasıl bir sanatçı her yönden değerlendirebilirsiniz

  • scream_maki • 8 Kasım 2005 11:57 • #488462
    sana kesinlikle katılıyorum kendini sanatçı hatta rockçı zanneden garibanın biri bırak oda bunla avunsun
  • death_glory • 8 Kasım 2005 22:22 • #488487
    hırsızmış kendisi, istanbulun sayılı yankesicilerinden.
  • rage_of_nature • 8 Kasım 2005 23:35 • #488492
    garaj'a üyedir kendisi. hoş sohbettir. nickini söylemem ama...
  • marla81 • 9 Kasım 2005 03:53 • #488500
    bi sanatçı ancak bu sığlıkta eleştirilebilir!tebrikler...pop rock mı gotik mi diye ıkınacağına oturup müziğini dinleseydin daha doğru düzgün bi şeyler yazardın...sevmeyebilirsin de,türkiye'de kimsenin cesaret edemediğini yapıp kadın başına iyi müzik yapma derdine girişmiş birine saygı duyabilirsin..benim için böyle bi ülkede kadın şarkıları yapmış,çok da güzel yorumlamış(avaz avaz haykırmış),içindeki denizde boğulmayıp paylaşmayı bilmiş nadide insandır...
  • lost word • 9 Kasım 2005 12:28 • #488517
    sebnem..tr de nadir bulunur cinsten rock müziie hakim bayan vokallerden birincisi ve bi tanesi diebilirm..
  • deli forever • 9 Kasım 2005 21:46 • #488553
    tmm sevmeyebilirsin, eleştirmene de bi şey demem. ama bu eleştriyi rencide edici ve kalp kırıcı bir şekilde yapman gerekmiyor... seninki hakkaten 'bok atmak' oluyor.
  • re-arranger • 9 Kasım 2005 23:31 • #488568
    "iğrenç" demişsin. bu düpedüz bok atmaktır sen buna eleştiri demeyi nasıl becerdin onu anlamadım ben. ayrıca sevdiğim sanatçıyı sevmeyebilirsin eleştirebilirsin normaldir ama git ve yazdığın yoruma bak eleştiri denen şeyle uzaktan yakından alakası var mı? gothiclikle ne alakası var şebnem ferah ın ibrahim tatlıses i nerden soktun araya??
  • Vengeance • 12 Kasım 2005 23:31 • #488756
    bütün albümlerine para vermişimdir. sırf para kazansın diye... çünkü evet, onun sayesinde biraz türk müziği dinlemişliğimiz oldu fakat! kendisi popüler kalmak için gotik tarz takılmaktadır bence. bu eleştiridir bok atmak değil. bok atmak olsa hakkında yalan yanlış bilgiler verirdim. ayrıca albümünlerini dinledim. ayrıca bu benim görüşümdür buna katılıp katılmamanız da umrumda değil...
  • manner • 13 Kasım 2005 10:47 • #488771
    kendisi bence türkiyedeki en iyi seslerden biri onun için kötü söz yok rockçı bayanlarda bir numara canlı perfrmansıda albmdekide prfrmansıda çoooook iyi bence laf yooooooooooook
  • amele_davulcu • 14 Kasım 2005 15:06 • #488812
    Siz ne sanıyosunuz ya kendinizi!!!! Şebnem Ferah şu an Türkiyede adam gibi müzik yapan sayılı insanlardan bi tanesi... Rockçı metalci gibi saçma sapan ifadelerle sadece ne kadar basit olduğunuzu gösteriyosunuz.Müzikten anladığınız bu kadar işte....