Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

şebnem ferah sizce nasıl bir sanatçı her yönden değerlendirebilirsiniz

  • marla81 • 9 Kasım 2005 03:53 • #488500
    bi sanatçı ancak bu sığlıkta eleştirilebilir!tebrikler...pop rock mı gotik mi diye ıkınacağına oturup müziğini dinleseydin daha doğru düzgün bi şeyler yazardın...sevmeyebilirsin de,türkiye'de kimsenin cesaret edemediğini yapıp kadın başına iyi müzik yapma derdine girişmiş birine saygı duyabilirsin..benim için böyle bi ülkede kadın şarkıları yapmış,çok da güzel yorumlamış(avaz avaz haykırmış),içindeki denizde boğulmayıp paylaşmayı bilmiş nadide insandır...
Bu konunun tüm mesajları