bi sanatçı ancak bu sığlıkta eleştirilebilir!tebrikler...pop rock mı gotik mi diye ıkınacağına oturup müziğini dinleseydin daha doğru düzgün bi şeyler yazardın...sevmeyebilirsin de,türkiye'de kimsenin cesaret edemediğini yapıp kadın başına iyi müzik yapma derdine girişmiş birine saygı duyabilirsin..benim için böyle bi ülkede kadın şarkıları yapmış,çok da güzel yorumlamış(avaz avaz haykırmış),içindeki denizde boğulmayıp paylaşmayı bilmiş nadide insandır...