Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

şebnem ferah sizce nasıl bir sanatçı her yönden değerlendirebilirsiniz

  • re-arranger • 14 Kasım 2005 17:11 • #488814
    daha açıklayıcı olabilirsin şimdi yaptığın gibi. bikaç sıradan cümleyle "gothictir" falan demek pek doğru değil bence
  • Axell • 14 Kasım 2005 18:03 • #488816
    Şebnem GARAJ üyesi mi??
  • amele_davulcu • 14 Kasım 2005 19:09 • #488817
    siz önce gidin kim ne tarz yapıyo onu öğrenin... Sana katılmak mümkün değil çünkü şebo ve gothic ne alaka??? Sğdan soldan duyup yzmayın buraya saçmalıklarınzı ya!!!!!
  • NefesAL • 15 Kasım 2005 10:31 • #488843
    nee!
  • rage_of_nature • 15 Kasım 2005 14:04 • #488859
    ben bilenler vardır zannediyodum. artık eskisi kadar takılmıyomuş ama...
  • Axell • 15 Kasım 2005 16:05 • #488868
    Peki sen nerden biliyosun onun GRJ üyrsi olduğunu.
  • italyantayfa • 17 Kasım 2005 15:24 • #488954
    ama arkadaşım hem diyosun ki tarzı tarz değil hemde sayesinde biraz türk müziği dinledim diyosun demekki önceden dinlemiyodun.türk müziğinin ve makam akor ve nota teknikleri hakkında hiç bişey bilmiyorsun demek ki.ve bu sebepten bu eksiklerine rağmen ŞEBNEM FERAHI bu kadar körükörüne eleştirmek yanlış değil mi?hadi sevmesen bile en azından tarzım değil diyebilirsin.ARTIK MÜZİĞİ GERÇEK ANLAM DA ANALİZ EDİP ELEŞTİRELİM.aksi takdirde eleştirinin ölçüsü HAKARET boyutlarına ulaşıyor.TEŞEKKÜR EDERİM...
  • lost word • 17 Kasım 2005 20:15 • #488971
    ya zatn mümkündr de hakkaten nerden biliyon alla alla vahiy mi indi :S
  • Green alien • 18 Kasım 2005 12:35 • #488997
    hem sanatçılık açısından hemde insallık açısından eşi bulunmaz...
    müziğe yıllarını wermiş eşsiz bir kadın veeeee çooooooooooo...oooook tatlııııı
  • rage_of_nature • 18 Kasım 2005 13:55 • #489000
    hissssh ;)