Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

şebnem ferah sizce nasıl bir sanatçı her yönden değerlendirebilirsiniz

  • italyantayfa • 17 Kasım 2005 15:24 • #488954
    ama arkadaşım hem diyosun ki tarzı tarz değil hemde sayesinde biraz türk müziği dinledim diyosun demekki önceden dinlemiyodun.türk müziğinin ve makam akor ve nota teknikleri hakkında hiç bişey bilmiyorsun demek ki.ve bu sebepten bu eksiklerine rağmen ŞEBNEM FERAHI bu kadar körükörüne eleştirmek yanlış değil mi?hadi sevmesen bile en azından tarzım değil diyebilirsin.ARTIK MÜZİĞİ GERÇEK ANLAM DA ANALİZ EDİP ELEŞTİRELİM.aksi takdirde eleştirinin ölçüsü HAKARET boyutlarına ulaşıyor.TEŞEKKÜR EDERİM...
Bu konunun tüm mesajları