-
canlı performansı kesinlikle iyi değil.harbiye açık havada izlemiştim.yanlız şarkılarına falan diyeceğim bişey yok.kaliteli bi şahsiyet.en azından işiyle uğraşıyor..sağa sola laf yetiştirmiyor rockçı arkadaşları gibi!!!
-
tamam kabul şebnem ferah çok iyi müzik yapıyo şahsıyla tanışma fırsatımda oldu süper bir insan ses harika bencede çığlık süper saçları ve tarzınıda çok beğeniyorum....adam gibi müzik yapabilir ama rock ve metal gibi kavramlar var sen bunu ayırt edemiyosan bu senin sorunun....ve senin müzikten anladıgın bu.... yaram vardı gocundum rock dinliyorum hemde punk_rock....
-
lafı başka tarafınızdan anlamada üstünüze yok valla, yani türkçe rock dinledim sayesinde demek istedim... türk müziği makam akor nota tekniği falan nerden bulaştırdın anlaması güç, tabi ki de körükörüne eleştirmiyorum ben o sanatçının ya da herneyse yeni haline bakınca gothic takılan bi insan görüyorum çoğu insanda öyle görürüyor simsiyah giyinmeler o çizmeler vs vs giyimine karışmıyorumda yani sanki bana gothic metal yapıyormuş gibi göründü dinlediğimde pop rock yani göründüğü gibi olmamayı tercih etmiş kendisi onun takdiridir, bize eleştirmek düşer. hem eleştirin diyorsunuz hemde birşey söyleyince tepki (olumsuz) veriyorsunuz. burda herkes istediğini söylemekte özgür. beni eleştirmektense forum konusuna dönünde şebnem ferah'ı eleştirin.
-
oo sebonun gothic botlara laf yok=P
-
eveeeeeeeeeet bostancıya gelsin de gözumuz gonlumuz acılsın..canlı performanısını izlerken bi fena oldugum,yüce sahsiyet..sebnem gercekten harıka bi insan,harıka muzık yapıyo,sevmeyenleri de mevcut görduk burdan ama yine de benım icin ayrı yeri olan bir insan..herseyiyle harıka..bostancıya beklerız sebo bacım =)
-
aa bak ben sebo yu iyi taklit ederim bi kere odamda kendi kendime soylerken abim duymus :)
intro da soyluyordum.. sadece muzikle beraber..
kiz kis su sebnem ferahin muzigini azicik dedi bana
o bendim diyince hadi be dedi :)
bu gun en sevdigim sanatcilarin arasinda bayan vokalist olarak sevdiklerimin arasinda yukarlarda en tepelerde :)
aylin aslimin mesela sesi hic yok fizik olarak guzel bi kadin manken falan olabilirdi hem tam rock ta yapmiyo hele gulyabani :S
gul yabaniyyiiim behhnn pek yabaniyim behhn
neyse :)) sevenlerine saygim sonsuz..
özli ve sebo :) aynada kendini gormelisiiiin ah sen cinayeehht sebebisiinn :))
sen hic HiC oldun mu birden duruldun mu bulanikmis berrakmis her suyu ictin mi?? :)
<Mc Meltem>
-
çocukluğuma bileeeeeeeeeeeet istiyorum muş sıkıldım ben bu kadının hikayelerinden............ilk albübünü hala dinlerim ama sonrası yalan...
-
Sesi güzel, müziği kötü bence.Türkiye'nin sayılı kadın vokallerinden ama müziği geçekten çok kötü, ha ilk albumu dinlenebilinir bir durumda o da var ama yinede yeterli değil.
-
şebo iyidir
--------tweeder--------
-
sen hangi gruplara sanatçı ya da rockçı diyosun ve kullandıkları müzikal aletlerin farkı ne şebonunkilerden gerçekten merak ettm yani...
bu ne ayrımdır kardeşim?!