Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

şebnem ferah sizce nasıl bir sanatçı her yönden değerlendirebilirsiniz

  • Vengeance • 18 Aralık 2005 02:17 • #490483
    lafı başka tarafınızdan anlamada üstünüze yok valla, yani türkçe rock dinledim sayesinde demek istedim... türk müziği makam akor nota tekniği falan nerden bulaştırdın anlaması güç, tabi ki de körükörüne eleştirmiyorum ben o sanatçının ya da herneyse yeni haline bakınca gothic takılan bi insan görüyorum çoğu insanda öyle görürüyor simsiyah giyinmeler o çizmeler vs vs giyimine karışmıyorumda yani sanki bana gothic metal yapıyormuş gibi göründü dinlediğimde pop rock yani göründüğü gibi olmamayı tercih etmiş kendisi onun takdiridir, bize eleştirmek düşer. hem eleştirin diyorsunuz hemde birşey söyleyince tepki (olumsuz) veriyorsunuz. burda herkes istediğini söylemekte özgür. beni eleştirmektense forum konusuna dönünde şebnem ferah'ı eleştirin.
Bu konunun tüm mesajları