İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
şebnem ferah sizce nasıl bir sanatçı her yönden değerlendirebilirsiniz
REaDinGMyeYEs
• 21 Ocak 2006 17:15 •
#492530
aa bak ben sebo yu iyi taklit ederim bi kere odamda kendi kendime soylerken abim duymus :)
intro da soyluyordum.. sadece muzikle beraber..
kiz kis su sebnem ferahin muzigini azicik dedi bana
o bendim diyince hadi be dedi :)
bu gun en sevdigim sanatcilarin arasinda bayan vokalist olarak sevdiklerimin arasinda yukarlarda en tepelerde :)
aylin aslimin mesela sesi hic yok fizik olarak guzel bi kadin manken falan olabilirdi hem tam rock ta yapmiyo hele gulyabani :S
gul yabaniyyiiim behhnn pek yabaniyim behhn
neyse :)) sevenlerine saygim sonsuz..
özli ve sebo :) aynada kendini gormelisiiiin ah sen cinayeehht sebebisiinn :))
sen hic HiC oldun mu birden duruldun mu bulanikmis berrakmis her suyu ictin mi?? :)
<Mc Meltem>
Bu konunun tüm mesajları