Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

şebnem ferah sizce nasıl bir sanatçı her yönden değerlendirebilirsiniz

  • REaDinGMyeYEs • 21 Ocak 2006 17:15 • #492530
    aa bak ben sebo yu iyi taklit ederim bi kere odamda kendi kendime soylerken abim duymus :)
    intro da soyluyordum.. sadece muzikle beraber..

    kiz kis su sebnem ferahin muzigini azicik dedi bana

    o bendim diyince hadi be dedi :)

    bu gun en sevdigim sanatcilarin arasinda bayan vokalist olarak sevdiklerimin arasinda yukarlarda en tepelerde :)

    aylin aslimin mesela sesi hic yok fizik olarak guzel bi kadin manken falan olabilirdi hem tam rock ta yapmiyo hele gulyabani :S

    gul yabaniyyiiim behhnn pek yabaniyim behhn

    neyse :)) sevenlerine saygim sonsuz..

    özli ve sebo :) aynada kendini gormelisiiiin ah sen cinayeehht sebebisiinn :))


    sen hic HiC oldun mu birden duruldun mu bulanikmis berrakmis her suyu ictin mi?? :)

    <Mc Meltem>
Bu konunun tüm mesajları