eveeeeeeeeeet bostancıya gelsin de gözumuz gonlumuz acılsın..canlı performanısını izlerken bi fena oldugum,yüce sahsiyet..sebnem gercekten harıka bi insan,harıka muzık yapıyo,sevmeyenleri de mevcut görduk burdan ama yine de benım icin ayrı yeri olan bir insan..herseyiyle harıka..bostancıya beklerız sebo bacım =)