Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

şebnem ferah sizce nasıl bir sanatçı her yönden değerlendirebilirsiniz

  • crimson_regret • 21 Ocak 2006 17:00 • #492529
    eveeeeeeeeeet bostancıya gelsin de gözumuz gonlumuz acılsın..canlı performanısını izlerken bi fena oldugum,yüce sahsiyet..sebnem gercekten harıka bi insan,harıka muzık yapıyo,sevmeyenleri de mevcut görduk burdan ama yine de benım icin ayrı yeri olan bir insan..herseyiyle harıka..bostancıya beklerız sebo bacım =)
Bu konunun tüm mesajları