bütün albümlerine para vermişimdir. sırf para kazansın diye... çünkü evet, onun sayesinde biraz türk müziği dinlemişliğimiz oldu fakat! kendisi popüler kalmak için gotik tarz takılmaktadır bence. bu eleştiridir bok atmak değil. bok atmak olsa hakkında yalan yanlış bilgiler verirdim. ayrıca albümünlerini dinledim. ayrıca bu benim görüşümdür buna katılıp katılmamanız da umrumda değil...