"iğrenç" demişsin. bu düpedüz bok atmaktır sen buna eleştiri demeyi nasıl becerdin onu anlamadım ben. ayrıca sevdiğim sanatçıyı sevmeyebilirsin eleştirebilirsin normaldir ama git ve yazdığın yoruma bak eleştiri denen şeyle uzaktan yakından alakası var mı? gothiclikle ne alakası var şebnem ferah ın ibrahim tatlıses i nerden soktun araya??