Şarkı sözleri gerçekten çok anlamlı ,laf olsun diye yazılmış şeyler değil...Ayrıca vokal olarak bence Türk Rock piyasasındaki en güzel ve eğitimli sese sahip...Eğer benim şahsi görüşüme katılmazsanız Apocalyptica üyelerininde ,onun sesine hayran kaldığını hatırlatırım...