fark ettim de şebo dinleyenler asla onun korsan albümünü almıyor.
ama şu sayısız yabancı hayranı "death":) özentilerimizi görseniz çok komikler.
müzik iyi ise dinlenir. yok gothic miş, yok rock, metal elektronikmiş. peh.
bi de şebneme bağırarark şarkı söylüyor diyenler çok hoş insanlar ya. hehe. sepultura diye bi grup niye var ki... kulağı tırmalıyor demek gibi birşey bu:)
yaf bunları yazanların yaşlarını merak ettim ben şimdi? buldum. şu yeni mor ve ötesi hayranları mı yoksa manga'cılar mı! hehe. çok yaşayın emi.