Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

şebnem ferah sizce nasıl bir sanatçı her yönden değerlendirebilirsiniz

  • mavianahtar • 23 Ocak 2006 15:03 • #492708
    fark ettim de şebo dinleyenler asla onun korsan albümünü almıyor.

    ama şu sayısız yabancı hayranı "death":) özentilerimizi görseniz çok komikler.

    müzik iyi ise dinlenir. yok gothic miş, yok rock, metal elektronikmiş. peh.

    bi de şebneme bağırarark şarkı söylüyor diyenler çok hoş insanlar ya. hehe. sepultura diye bi grup niye var ki... kulağı tırmalıyor demek gibi birşey bu:)

    yaf bunları yazanların yaşlarını merak ettim ben şimdi? buldum. şu yeni mor ve ötesi hayranları mı yoksa manga'cılar mı! hehe. çok yaşayın emi.
Bu konunun tüm mesajları