Ya siz neden bu kadar, öff küfür edicem banlanıcam yine, evet müziğini beğenmiyorum, peki bu sana ne yolla bana böyle konuşma hakkını veriyo, Death seviyorum, ve Şebnem Ferah'ın grubu elemanları olarak(baterist hariç) kalitesiz, sen müziğini seviyo olabilirsin, ama bu ne onun müziğini müzikal açıdan başarılı yapar nede benle böyle ismimi vermeden konuşma hakkını veriri sana.Ne özentisi be, sen benle ne hakla böyle konuşursun, bu siteye gelende kabahat, lütfen üyeliğimi silin.Gayet ciddiyim.