bence şebnem ferah için yukarıdan bakıp eleştirmek buradaki kimsenin haddine düşmez..
o kadar şarkıyı besteyi vs.. tek başına yapıyor ve bize sunuyo..
içinde bulunduu durumu mümkün olan en güzel şekilde ifade edebilern nadir insanlardan..
tüm albümleri mükemmel bence..