Sanatçıların kime dendiğini çok merak ettim.Sesi,yaptığı müzik,(ANLAMLI ŞARKI SÖZLERİ)görünüşü çok önemli olmasa da görünüşü de süper SEBO'nun.sadece çok güzel şarkı sözleri yazması zaten onu santçı yapmasına yeterli.Ya da şarkı sözü olmasaydı sesi yeterdi ama herşey var onda zaten...Onu sevmeyenler ne dinliyorlar acaba o şimdi asker falan mı?