Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bir demo yaptım dinlerseniz sevinirim.

  • bimilyon1 • 26 Eylül 2005 00:48 • #486036
    Nacizane bir şeyler yaptım, kaydettim. Dinlediğiniz için şimdiden teşekkür ederim.

    http://rapidshare.de/files/5534668/01_Track_01.m4a.html
Bu konunun tüm mesajları