Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bir demo yaptım dinlerseniz sevinirim.

  • bimilyon1 • 26 Eylül 2005 00:48 • #486036
    Nacizane bir şeyler yaptım, kaydettim. Dinlediğiniz için şimdiden teşekkür ederim.

    http://rapidshare.de/files/5534668/01_Track_01.m4a.html
  • scalloped • 26 Eylül 2005 05:29 • #486041
    güzel,kayıtta ne kullandın ve birde mahsuru yoksa elektrogitar trackini ayrıca rica ediyorum ben...
  • ibanetze • 26 Eylül 2005 13:26 • #486066
    güzel olmuş...

    gaza geldim,bulayım şu gitarı yan odadan,başlıycam çalışmaya :)
  • paradigm_shift • 26 Eylül 2005 23:23 • #486104
    güzel olmuş..neler kullandığını yazar mısın kayıtta?program ve de ekipman..
  • kutay__ • 27 Eylül 2005 11:41 • #486118
    çok beğendim bende. kayıt çok hoş olmuş eline sağlık.
  • bimilyon1 • 27 Eylül 2005 13:15 • #486124
    teşekkür ederim arkadaşlar. kayıtta kullandığım ekipmanım marshall jmp1, yamaha rev500, digitech stquad, yamaha eq, ibanez jem, kaydı da cubase ile yaptık sg music productions'ta. fakat daha işi bitirmedim yeniden çalınacak çünkü gitarımın sap ayarı bozuldu, yaptırıyorum sonra da mix olayına girilecek.
    saygılarımla..
  • erdyy • 27 Eylül 2005 16:07 • #486130
    cok gusel ya:)soyle daha varsa msn den falan yoolsana bayıldım yaaaa:)
  • RealDream • 27 Eylül 2005 19:51 • #486150
    Abi çok yavaş ya. Hangi stüdyo söölermisin ya da fade lar le accumulate yi kim yaptı. size yardımcı olan kim.
  • GaRaJ Arabası • 27 Eylül 2005 21:04 • #486154
    Kayıt iyi gerçekten... Kullandığın davul pluginin adı ne? Tok geliyor sesi
  • utku_death • 27 Eylül 2005 21:19 • #486158
    Öncelikle çalışmalarında başarılar, parçanda daha doğrusu gitar partisyonlarında bence büyük sorunlar var, öncelikle bentler tam oturmuyor ve kulağa batıyor, yine kulağıma ıska notalar batıyor, kayıt kalitesi ise söylediğin ekipmana göre kötü geldi bana, marshallAVT (hybird) anfi + ibanez rg1570 ile yaptığım ev kayıtları açıkcası bundan daha kaliteli. neyse çok üstüne gittim sanırım hevesini kkırmak kesinlikle istemem ama bence bu yazdığım eleştirilere dikkat et..