-
Nacizane bir şeyler yaptım, kaydettim. Dinlediğiniz için şimdiden teşekkür ederim.
http://rapidshare.de/files/5534668/01_Track_01.m4a.html
-
güzel,kayıtta ne kullandın ve birde mahsuru yoksa elektrogitar trackini ayrıca rica ediyorum ben...
-
güzel olmuş...
gaza geldim,bulayım şu gitarı yan odadan,başlıycam çalışmaya :)
-
güzel olmuş..neler kullandığını yazar mısın kayıtta?program ve de ekipman..
-
çok beğendim bende. kayıt çok hoş olmuş eline sağlık.
-
teşekkür ederim arkadaşlar. kayıtta kullandığım ekipmanım marshall jmp1, yamaha rev500, digitech stquad, yamaha eq, ibanez jem, kaydı da cubase ile yaptık sg music productions'ta. fakat daha işi bitirmedim yeniden çalınacak çünkü gitarımın sap ayarı bozuldu, yaptırıyorum sonra da mix olayına girilecek.
saygılarımla..
-
cok gusel ya:)soyle daha varsa msn den falan yoolsana bayıldım yaaaa:)
-
Abi çok yavaş ya. Hangi stüdyo söölermisin ya da fade lar le accumulate yi kim yaptı. size yardımcı olan kim.
-
Kayıt iyi gerçekten... Kullandığın davul pluginin adı ne? Tok geliyor sesi
-
Öncelikle çalışmalarında başarılar, parçanda daha doğrusu gitar partisyonlarında bence büyük sorunlar var, öncelikle bentler tam oturmuyor ve kulağa batıyor, yine kulağıma ıska notalar batıyor, kayıt kalitesi ise söylediğin ekipmana göre kötü geldi bana, marshallAVT (hybird) anfi + ibanez rg1570 ile yaptığım ev kayıtları açıkcası bundan daha kaliteli. neyse çok üstüne gittim sanırım hevesini kkırmak kesinlikle istemem ama bence bu yazdığım eleştirilere dikkat et..