teşekkür ederim arkadaşlar. kayıtta kullandığım ekipmanım marshall jmp1, yamaha rev500, digitech stquad, yamaha eq, ibanez jem, kaydı da cubase ile yaptık sg music productions'ta. fakat daha işi bitirmedim yeniden çalınacak çünkü gitarımın sap ayarı bozuldu, yaptırıyorum sonra da mix olayına girilecek.
saygılarımla..