Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bir demo yaptım dinlerseniz sevinirim.

  • utku_death • 27 Eylül 2005 21:19 • #486158
    Öncelikle çalışmalarında başarılar, parçanda daha doğrusu gitar partisyonlarında bence büyük sorunlar var, öncelikle bentler tam oturmuyor ve kulağa batıyor, yine kulağıma ıska notalar batıyor, kayıt kalitesi ise söylediğin ekipmana göre kötü geldi bana, marshallAVT (hybird) anfi + ibanez rg1570 ile yaptığım ev kayıtları açıkcası bundan daha kaliteli. neyse çok üstüne gittim sanırım hevesini kkırmak kesinlikle istemem ama bence bu yazdığım eleştirilere dikkat et..
Bu konunun tüm mesajları