İlk etapta müzik değilmiş. Motosiklet çetelerine böyle denirmiş. Yani 'heavy metalci'...
Bana bu müziğin benzinle ilgili olması ilginç geldi. Paylaşmak istedim.. Daha bi sürü şey var bu müzikle ilgili... Metal hayatın ta kendisi... Ne olduğunu anlayarak dinleyelim... Herkese saygılar...