Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Heavy Metal nereden çıktı bilmek ister misiniz?

  • amele_davulcu • 26 Eylül 2005 19:48 • #486090
    İlk etapta müzik değilmiş. Motosiklet çetelerine böyle denirmiş. Yani 'heavy metalci'...
    Bana bu müziğin benzinle ilgili olması ilginç geldi. Paylaşmak istedim.. Daha bi sürü şey var bu müzikle ilgili... Metal hayatın ta kendisi... Ne olduğunu anlayarak dinleyelim... Herkese saygılar...
  • superman • 26 Eylül 2005 20:23 • #486091
    madem böyle bi konu var hemen zıplayım dedim sazan gibi.

    heavy metal'in isim babası steppenwolf'tur.heavy metal(müziğe) ilk defa bu adamlar heavy metal demişler.

    born to be wild'ın sözlerini de koyalım,sonra amele davulcunun iddiasını tekrar düşünelim.

    Get your motor running
    Head out on the highway
    Lookin' for adventure
    In whatever comes our way

    Yeah, darlin', gonna make it happen
    Take the world in a love embrace
    Fire all of your guns at once and
    Explode into space

    I like smoke and lightning
    Heavy metal thunder
    Racin' with the wind
    And the feeling that I'm under

    Yeah, darlin', gonna make it happen
    Take the world in a love embrace
    Fire all of your guns at once and
    Explode into space

    Like a true nature's child
    We were born, born to be wild
    We can climb so high
    I never want to die
    Born to be wild
    Born to be wild

    Get your motor running
    Head out on the highway
    Lookin' for adventure
    In whatever comes our way

    Yeah, darlin', gonna make it happen
    Take the world in a love embrace
    Fire all of your guns at once and
    Explode into space

    Like a true nature's child
    We were born, born to be wild
    We can climb so high
    I never want to die
    Born to be wild
    Born to be wild
  • NightLord_DM__ • 26 Eylül 2005 20:27 • #486092
    bunu çoğu insan bilir ama ilginç bişey doğrusu...özellikle metal hayatın ta kendisi demen hoşuma gitti bence sonuna kadar haklısın
  • death_glory • 26 Eylül 2005 20:38 • #486093
    Heavy metal, hayatın ta kendisidir.
    rob halford

    steppenwolf, heavy metal terimini ilk defa bir şarkıda kullanmış olmasıyla bilinir. ancak asıl heavy metala günümüzdeki anlamını veren olaysa; jimi hendrixin yaptığı müziğin gökten düşen ağır metallere benzetilmesidir.
  • bigbooots • 26 Eylül 2005 20:48 • #486094
    jimi hendrix ve müziğinin gökten düşen ağır metallere benzetilmesi.. buraya dikkat!!
  • death_glory • 26 Eylül 2005 21:10 • #486095
    yıl 1967, buraya dikkat!

    bu heavy metal,süslü sosyete o*ospularının müziği değil!

    şanver ofluoğlu
  • amele_davulcu • 26 Eylül 2005 21:40 • #486097
    Yanlış anlama...

    müzik olarak o dediğin şey doğru ama metalin başlangıç noktası motorsiklet çeteleri... gökten yağan metal muhabbeti buraya dayanıyo... Aslında siysi nedenler bile var... neyse foruma bu kadar yazabiliyoruz. anla yani...
  • death_glory • 26 Eylül 2005 21:53 • #486099
    Yanlış anlama...

    şöyle izah ediyim; doğrudur dediğin motosikletliler olayı ancak daha eskilere gidildiğinde, william s burroughsun 1959 tarihli kitabında 'heavy metal kid' yanlış hatırlamıyosam, bu şekilde kullanılmıştı. steppenwolfun şarkısında da racin' with the wind derken, motosikletle çılgınca gitmekten bahsediliyo; 60ların sonlarına kadar da motosikletli gruplar için kullanılıyo işte bu terim; daha sonra da blue cheer, mc5 vs vs ve de jimi hendrixin doğuşuyla müzik için kullanılıyo; ki, heavy metalla tam anlamıyla bütünleşen ilk grup da ledzeppelindir.
  • superman • 26 Eylül 2005 21:59 • #486100
    Yanlış anlama...

    "müzik olarak o dediğin şey doğru ama metalin başlangıç noktası motorsiklet çeteleri... gökten yağan metal muhabbeti buraya dayanıyo... Aslında siysi nedenler bile var... neyse foruma bu kadar yazabiliyoruz. anla yani..."

    doğrudur ben de sadece müzikten bahsediyodum.
  • superman • 26 Eylül 2005 22:02 • #486101
    " asıl heavy metala günümüzdeki anlamını veren olaysa; jimi hendrixin yaptığı müziğin gökten düşen ağır metallere benzetilmesidir."

    hendrix e karşı tüm saygımı yitirdiğim andır şu an.gayet manasız bi şey.