Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Heavy Metal nereden çıktı bilmek ister misiniz?

  • death_glory • 26 Eylül 2005 21:53 • #486099
    Yanlış anlama...

    şöyle izah ediyim; doğrudur dediğin motosikletliler olayı ancak daha eskilere gidildiğinde, william s burroughsun 1959 tarihli kitabında 'heavy metal kid' yanlış hatırlamıyosam, bu şekilde kullanılmıştı. steppenwolfun şarkısında da racin' with the wind derken, motosikletle çılgınca gitmekten bahsediliyo; 60ların sonlarına kadar da motosikletli gruplar için kullanılıyo işte bu terim; daha sonra da blue cheer, mc5 vs vs ve de jimi hendrixin doğuşuyla müzik için kullanılıyo; ki, heavy metalla tam anlamıyla bütünleşen ilk grup da ledzeppelindir.
Bu konunun tüm mesajları