Tabi ki var sen de anlamışsın ki bunu böyle bir başlık açmışsın. Çünkü artık albümleri satmamaya başlamıştı. Pop yapıyordu ama poçu değildi. Mirkelamdan bile beste almıştı. Rock da kalıp Şebnem gibi sağlam bir kitle oluşturamadığı için Pop albümleri satmayınca ve şu an rock biraz daha göz önüne gelince. Mor ve Ötesi gibi bir grup da bu işten tonla para kaldırınca tekrar rock yapmaya başladı. Sonra çıkıp Haluk Levent'e ''Biz onun yaptığına Anadolu Rock değil Anadolu pop diyoruz'' diyor. Kardeşim sen Mirkelamdan beste almışsın. Tekno albümü yapmışssın. Ne düzgün bir gitaristin olmuş ne düzgün bir davulcun. Çıkıp milletin müziğine burnunu sokuyorsun. Gitarsız Davulsuz Rock mı olur?