Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Özlem Tekin neden birdenbire rock yapmaya başladı ??

  • bcbaris • 27 Eylül 2005 10:22 • #486113
    volvox dan ayrıldığı günden beri pop yapan ve herdaim buna rağmen rockçı olarak anılan özlem tekin ne olduda rock yapmaya başladı.. anlayabilen varmı?
  • MaLKoCH • 27 Eylül 2005 11:31 • #486115
    Tabi ki var sen de anlamışsın ki bunu böyle bir başlık açmışsın. Çünkü artık albümleri satmamaya başlamıştı. Pop yapıyordu ama poçu değildi. Mirkelamdan bile beste almıştı. Rock da kalıp Şebnem gibi sağlam bir kitle oluşturamadığı için Pop albümleri satmayınca ve şu an rock biraz daha göz önüne gelince. Mor ve Ötesi gibi bir grup da bu işten tonla para kaldırınca tekrar rock yapmaya başladı. Sonra çıkıp Haluk Levent'e ''Biz onun yaptığına Anadolu Rock değil Anadolu pop diyoruz'' diyor. Kardeşim sen Mirkelamdan beste almışsın. Tekno albümü yapmışssın. Ne düzgün bir gitaristin olmuş ne düzgün bir davulcun. Çıkıp milletin müziğine burnunu sokuyorsun. Gitarsız Davulsuz Rock mı olur?
  • Narcoholic • 27 Eylül 2005 13:17 • #486125
    dünyanın heryerinde yeni şeyler deneniyor.. örnegin grunge tarzı adı altında 95 te çıkan garbage bile 01 yılında inanılmaz sırıtan bi pop albümü yaptılar ve kendileri de aynen şunu dediler: '' bu albümde pop yapmaya çalıştık''. pop dinleyen kesim fazla ve bu örnekten başka daha nice örnekler var.. albümün satması gerekiyor aç kalmamak için....
  • bcbaris • 27 Eylül 2005 15:53 • #486129
    malkoch düşündüklerimi daha güzel yansıtamazdın, bravo doğrusu..
  • meralexantirik • 27 Eylül 2005 16:16 • #486131
    Özlem, rock mı yapıyor?
  • bcbaris • 27 Eylül 2005 16:22 • #486133
    orasıda ayrı konu :)
  • makas eller • 27 Eylül 2005 16:27 • #486134
    galiba herkes nedenini biliyo zaten bunu kendide sölemişti 'hiç bi zaman rockçı olduğumu sölemedim.ben dönemin müziğini yapırum' yani bunu gizleme gereğinde bile bulunmuyor demekki onun için bu kadar normal yalnız bi noktayı atlıyor rockçılar yapılanları ve sölenenleri unutmazlar:)
  • meralexantirik • 27 Eylül 2005 16:28 • #486135
    anadolu rock yapıyor ahahah
  • feyzasal • 27 Eylül 2005 19:22 • #486149
    hiç unutmam, bi önceki albümü çıktıktan sora frekansta şunun gibi bişey demişti özlem "artık şarkı söylerken bağırıp çağırmanın modası geçti" sanırım şebodan söz ediyodu.fakat yanıldığını herkes gördü.
  • re-arranger • 28 Eylül 2005 00:23 • #486180
    albümün satması gerekiyor aç kalmamak için....


    bu forumda tartışılan birçok şeyin yanıtı aslında bu.
    yani para faktörü herşeyin olduğu gibi müziğin de büyük ölçüde yönünü belirliyor.