Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

SEN BENİ HİÇ SEVMEDİN Kİ!!!! dinlediniz mi bu parçayı??? (önerilir)

  • metronom_87 • 28 Eylül 2005 17:56 • #486218
    http://www.birdost.co.nr/



    yukarıdaki adreste çalıyo şarkı. sitede birinin resmi var heralde şarkıyı yazan ve söleyen çocuk. şarkı muhteşem bişey. iremin şarkısından sonra beni en çok etkileyen şarkı bu.

    dinlemenizi tavsiye ederim.
Bu konunun tüm mesajları