Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

SEN BENİ HİÇ SEVMEDİN Kİ!!!! dinlediniz mi bu parçayı??? (önerilir)

  • metronom_87 • 28 Eylül 2005 17:56 • #486218
    http://www.birdost.co.nr/



    yukarıdaki adreste çalıyo şarkı. sitede birinin resmi var heralde şarkıyı yazan ve söleyen çocuk. şarkı muhteşem bişey. iremin şarkısından sonra beni en çok etkileyen şarkı bu.

    dinlemenizi tavsiye ederim.
  • No Cry • 28 Eylül 2005 20:47 • #486232
    dinledimde hiç etkilemedi şahsen beni
  • ArchangeL666 • 28 Eylül 2005 21:55 • #486240
    hakkaten ben de pek etkilenmedim.. ama ireminkinde etkilenmiştim baya.. aslında baya zor olsa gerek hem sevdiğini kaybet hem onun için bi şarkı bestele hem de o şarkıyı kendin yorumla.. insan yorumlarken nasıl duygulanır.. kız ise duygularını karşı tarafa hissettirebilmiş.. ama bunda bi şey farkedemedim:/
  • girlmetalgirl • 29 Eylül 2005 13:10 • #486262
    yaf o hikayenin asılsız olduğunu söylüyorlar ama şarkı güzeldi
    bende etkilenmedim bundan
  • makas eller • 14 Ekim 2005 14:31 • #487125
    en çok etkilendiğim şarkı değil belki ama güzel.peki iremin şarkısını nerden bulabilirim
  • Goldtop1957 • 14 Ekim 2005 15:22 • #487128
    Çok naif sözler....Etkilenmedim. Bunun da varmıymış bir "hikayesi"
  • metronom_87 • 16 Ekim 2005 06:42 • #487207
    buna ne dersiniz???

    http://depremsonrasi.tripod.com/
  • kanepe • 12 Kasım 2005 02:15 • #488700
    bunda bir hikaye yokmu...? peki ya duygu sömürüsü... arkadaş http://depremsonrasi.tripod.com/ bu sitedeki şarkıyı yazan arkadaş... Kullandığın malzemeler hiç hoş değil... Herkes yaşıyor aynı acıyı... Ama sen para kazanabilmek için saçma sapan şarkı diye yapıp dağıtıyosun... bence hiş hoş değil... umarım cok iyi satar senin de albümün zamanı gelince..
  • Holy_Bastard • 12 Kasım 2005 17:32 • #488728
    BAKIN SAYIN ARKADAŞLAR!!!

    Ne yazıkki bizim milletimizde 'kendi sevdiğini başkasına sevdirmek zorunda hissetme' gibi pis bir huy var...

    İrem'in hikayesi tamamen uydurma ve yukarıda belirttiğim sebepten ortaya çıkmış bir hikayedir...Şarkının hikayesini ilk duyduğumda içimde bir nefret dalgası oluştu çünkü biliyordum yalan olduğunu ,daha öncede oldu böyle şeyler...Araştırdım yalan olduğunu ispatlayıp 'bu hikaye doğru' diyenlerin suradına vurmak için...Sonunda haklı çıktım.Kız YÜXEXES'te çıkıp böyle bir hikaye yok dedi ve müzikle amatörce uğraştığını belirtti...Ayrıca bütün albüm tekliflerini reddetti...Ama şarkıyı bunlar bittikten sonra objektif gözle dinlediğimde parçanın hoş bir parça olduğunu gördüm...Kolay ,basit ve hoş...

    Böyle şeyleri kullanıpta 'beş para etmez sesler topluluğu' şeklinde ortaya çıkan albümleri sattırmak ve satın almak veya başkalarının satın almasını sağlamak için bunları uydurmak ,ayıptır ,yazıktır ,günahtır ,dahada önemlisi bu işe gerçekten emek verenlere yapılan haksızlıktır...
    Lütfen biraz daha dikkatli olalım ,sazanlığın hiç gereği yok...İnanmayın her duyduğunuza...
  • metronom_87 • 15 Kasım 2005 10:06 • #488838
    haklısın holy_bastard. sana sonuna kadar katılıyorum. ancak yazdıklarında bana bir taşlama var gibi geldi. yanlış anladıysam şimdiden özür dilerim ama bi açıklama yapmak istiyorum.

    1- bu şarkı bana ait değil
    2- bu şarkı bnm bi arkadaşıma ait
    3- kendisi 19 yaşında ve 5 yaşından beri müzik yapıyor. bir ton bestesi var ve belki yüzlerce deemo kaydı var ama sadece bizim yani arkadaşlarının sevdiği şarkıları yine bizm ısırarımz üzerine internette yayınlıyor.
    4- kanepe'ye... depremle ilgili yaptığı şarkıdan bahsetmişsin. ben sana küçük bi şey anlatayım onunla ilgili. tv izliyorduk. haberlerde pakistan depremi. eminim ki hepimiz çok üzülmüşüzdür. o da inanılmaz üzüldü ve ölü bir bebeği görünce ağlamaya başladı. girdi stüdyosuna bu şarkıyı yapmaya başladı. müzisyen adam şarkılarını duygularıyla ifade eder. bu çocuğun böyle bi şarkıdan ne gibi çıkarı olabilir ki??? elini vicdanına koy ve söyle. eğer albüm yapmak isteseydi piyasaya çoktan girmişti. ama 3. bir "KÜÇÜK" sıfatlı şarkıcı vakasına sebep olmak istemedi ve sanatın ticarete dönüştüğü anda sanat olmaktan çıkacağına inandı. bu yüzden albüm yapmadı.
    5- yeter bu kadar övgü beee :))

    arkadaşlar lütfen bana kızmayın şarkı bana ait değil. ben sadece paylaşmak istedim. adresini verdiğim web sitesindeki maile atabilirsinz mesajlarınızı.

    herkese teşekkürler saygılar sevgiler

    müzikle kalın...