Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

SEN BENİ HİÇ SEVMEDİN Kİ!!!! dinlediniz mi bu parçayı??? (önerilir)

  • kanepe • 12 Kasım 2005 02:15 • #488700
    bunda bir hikaye yokmu...? peki ya duygu sömürüsü... arkadaş http://depremsonrasi.tripod.com/ bu sitedeki şarkıyı yazan arkadaş... Kullandığın malzemeler hiç hoş değil... Herkes yaşıyor aynı acıyı... Ama sen para kazanabilmek için saçma sapan şarkı diye yapıp dağıtıyosun... bence hiş hoş değil... umarım cok iyi satar senin de albümün zamanı gelince..
Bu konunun tüm mesajları