bunda bir hikaye yokmu...? peki ya duygu sömürüsü... arkadaş http://depremsonrasi.tripod.com/ bu sitedeki şarkıyı yazan arkadaş... Kullandığın malzemeler hiç hoş değil... Herkes yaşıyor aynı acıyı... Ama sen para kazanabilmek için saçma sapan şarkı diye yapıp dağıtıyosun... bence hiş hoş değil... umarım cok iyi satar senin de albümün zamanı gelince..