Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

SEN BENİ HİÇ SEVMEDİN Kİ!!!! dinlediniz mi bu parçayı??? (önerilir)

  • ArchangeL666 • 28 Eylül 2005 21:55 • #486240
    hakkaten ben de pek etkilenmedim.. ama ireminkinde etkilenmiştim baya.. aslında baya zor olsa gerek hem sevdiğini kaybet hem onun için bi şarkı bestele hem de o şarkıyı kendin yorumla.. insan yorumlarken nasıl duygulanır.. kız ise duygularını karşı tarafa hissettirebilmiş.. ama bunda bi şey farkedemedim:/
Bu konunun tüm mesajları