hakkaten ben de pek etkilenmedim.. ama ireminkinde etkilenmiştim baya.. aslında baya zor olsa gerek hem sevdiğini kaybet hem onun için bi şarkı bestele hem de o şarkıyı kendin yorumla.. insan yorumlarken nasıl duygulanır.. kız ise duygularını karşı tarafa hissettirebilmiş.. ama bunda bi şey farkedemedim:/