Arkadaşlar bir şarkımızı paylaşalım dedik ama "kötü" gibi1 kelimeyi anlatmak için 5000 tane geyik kelimeler cümleler yazmışsınız...Şarkımızı sizinle paylaşırken tabi ki kötü yorumların da gelebileceğini ki zaten bunlara da açık olduğumuzu bilerek yazdık...Ama bazı arkadaşlar sanırım bu MÜZİK sitesini farklı anlamışlar.İkinci konu "büyük insan"..gerçi Pollymolly arkadaşımız sağolsun açıklamayı yapmış ama bir kez de ben hatırlatiyim..Büyük İnsan bizim garaj.org da dahil olmak üzere 9-10 siteye verdiğimiz ve bizim için okuması keyifli müthiş tepkiler aldığımız nette duyurduğumuz ilk şarkımızın adı..Bu şekilde büyük insan ı sevenlere daha kolay ulaşmayı amaçlamıştık..ama bunu bile bir büyüklük gösterisi olarak görenler oldu..Bilgisi olmadan bir konu hakkında dalga geçtiğinizde dalganın içinde siz oluyosunuz ve kıyıdan çok komik gözüküyosunuz gerçekten..Son olarak bir şarkı sözü anlatmak istediği şeyi anlatır..Ama bunun anlamını sanırım gerçekten müzik hayatı olan insanlar anlayabilir..Kötü şarkı yoktur..(kötü söz,,kötü müzik,,kötü ses vs....)Yanlış frekans vardır..Anlayana..Ve şarkımıza iyi kötü ama "yorum" yapmayı becerebilen ve bize böylelikle çok önemli şeyler katan arkadaşlarrın hepsine sonsuz teşekkürler..Müzikten asla kopmadan kendi doğrularımızı paylaşmaktan asla vazgeçmeyeceğiz...Saygılar...