hayır ibanetze ağbey sadece seni kastetmiyor
tabi ki kötü şarkı vardır kalkıpta ben ismail yk'nın tıkla şarkısına iyi demem frekansla alaksı olduğunuda hiç düşünmüyorum şarkıya gelince şarkının sözleri gerçekten kötü eğer düzeltirseniz daha iyi olacağını tüm arkadaşalrda dedi zaten ibanetzeninde dediği gibi bunun çözümü çalışıp iyi şeyler yapmak