Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İşte BÜYÜK İNSAN GÖKHAN dan Kendine Ait İkinci Şarkı!!

  • girlmetalgirl • 3 Ekim 2005 13:59 • #486583
    kötü şarkı vardır...

    hayır ibanetze ağbey sadece seni kastetmiyor
    tabi ki kötü şarkı vardır kalkıpta ben ismail yk'nın tıkla şarkısına iyi demem frekansla alaksı olduğunuda hiç düşünmüyorum şarkıya gelince şarkının sözleri gerçekten kötü eğer düzeltirseniz daha iyi olacağını tüm arkadaşalrda dedi zaten ibanetzeninde dediği gibi bunun çözümü çalışıp iyi şeyler yapmak
Bu konunun tüm mesajları