Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İşte BÜYÜK İNSAN GÖKHAN dan Kendine Ait İkinci Şarkı!!

  • pollymolly • 3 Ekim 2005 19:20 • #486628
    kötü şarkı vardır...

    onlar şarkımı be..sizde napmışsınız..ya kötü şarkı var bencede ama bu şarkı kötü değil sadece ilki yani büyük insan daha güzeldi diyorum ben..
Bu konunun tüm mesajları