Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İşte BÜYÜK İNSAN GÖKHAN dan Kendine Ait İkinci Şarkı!!

  • KoSaSeRkAn • 3 Ekim 2005 22:06 • #486640
    Arkadaşlar hepinize yine tek tek cevap vericem ama bu topic in dışına çıkıyoruz böyle yaparak..Ama inatla ne dediğimi anlamak istemeyen arkadaşlara "son kez" anlatıyorum..Birincisi "kötü şarkı yoktur..işte bence ne biliyim ne yazmışsınız mesela şappur şuupur kötü şarkıdır..ne frekansı..adam sallama sözler yazmış.." diyen arkadaşlar..Bana bir şeyler anlatmaya çalışan insanların cümlelerini tam olarak ne anlatmak istediğini sonuna kadar anlayana dek gerekiyorsa yüzlerce kez okurum..ama abunu da farklı anlayan arkadaşlar bir kez bile değil yarım kez falan üstünden atlayıp geçerek bu cümlenin,,öyle okumuşlar sanırım...Ben İsmail YK yı sevmem..Hayatta dinelem..Örnekleri çoğaltabiliriz..Müslüm Gürses,Arif Susam,Tarkan,Teoman vs... Ama ben bu müzisyen arkadaşları dinlemiyorum diye onların benim duygu frekansıma hitap etmeyen şarkılarına "kötü" dersem sallama bi yorum yapmış olurum..bazı arkadaşlar gibi..Şimdi soruyorum..Teoman ın tek bir şarkısından hoşlanmıyorum..Sizce bunun nedeni Teoman'ın kötü şarkı yapıyor olmasından mı kaynaklanıyor..Bu konuda bu kadar üstüne basa basa yaptığım açıklama bazı arkadaşlar için artıkkk yeterli bir açıklama olmuştur diye düşünüyorum..İkinci olarak bir arkadaşımız ben böyle böyle demedim de sadece sizin nerde olduğunuzu söyledim demiş..Ne üretiyorsa üretsin yoktan bir şeyler var eden birisinin nerde olduğunu söyleyecek kadar kendini yeterli görüyorsa o arkadaşın ellerinden öpüyorum ve kendimi geliştirmek ve onun olmamız gerektiğini düşündüğü yerde olmak için ders istiyorum..beni kırmaz umarım..Keşke bunu tabii ne biliyim bu şarkıyı dinleyip yorum yapana bir Levent Yüksel falan deseydi..Ama önemi yok..Sanırım o arkadaşımız böyle bir cümle kurduğuna göre böyle bir vizyona ve bilgi birikim deneyime sahip...Gerçi O Kevent Yüksel ve benzeri çok deneyimli ve başarılı insanlar bile yorum yaparken mütevazi davranırlar ama..Neyse..Son olarak Büyük İnsan şarkımızın adıdır demiştim..Bi arkadaş nerden tahmin ediyim..Başlığı okudum..Garip geldi..(ki içeriği okumadan çok normal garip gelmesi) hemen yapıştırdım yorumu demiş..(yani böyle yapmış..)keşke böyle iddialı bi yorum yapmadan önce başlığın ne anlama geldiğini ve konunun ne olduğunu anlatan o ilk cümleyi açıp okuma zahmetini gösterseydin..orda aynen şöyle der..Kuzenim, "Büyük İnsan" şarkısından sonra ikinci şarkıyı da...........Böyle yazmamzdaki amacı da daha önce açıklamıştım..
    son olarak "yorum yapmayı becerebilen" arkadaşların "seviyeli" "her türlü" yorumlarını bekliyoruz..Saygılar...
Bu konunun tüm mesajları