Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

system of a down, Türkiye, dinlemek, neden, falan, filan.....

  • narcolepticcc • 24 Kasım 2005 13:55 • #489391
    yaw hasta ediyolar adam1 be nofx.neymis efendim system in down 1ym1s.yaw kardesim muzikal annamda koca b s1f1r olan bi grup bu ulkeye gelse nolur deme ama.sarlatanlar toplulugu.marquis de sade dusudurmek için bi deliler korosu kurdu diye gtar1n1 al1p kopmak isteyen herkes müzik yapt11n1 sanar oldu iice. saçmal1k.adam vakti zaman1nda bi siyler annatmak istemis.vakti zaman1nda tabe.simdiyi yas1yorus kardesim biz.beni göturme öyle marquise e felan .ben ulkemde mesut ve bahtiyar1m.sahne performanslar1 resalet.herkes k1ç1n1 çar isteyen herkes.k1ç1n1 açt1n diye adam m1 sand1n kendini sahnede derler adama.
Bu konunun tüm mesajları