Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

system of a down, Türkiye, dinlemek, neden, falan, filan.....

  • luthien-zeynep • 24 Kasım 2005 13:57 • #489392
    ya tamm muzklrni bendedinliyorum ama ole konderne gidip onlara para kazandrckta diilim oleleri olursada yazk diyorum baska bişey dil
Bu konunun tüm mesajları