Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

system of a down, Türkiye, dinlemek, neden, falan, filan.....

  • narcolepticcc • 24 Kasım 2005 14:40 • #489395
    nofx.bu herifler adrenalinden baska bi siy degil.sadece adrenalin.adrenalini yüksek diye öfkesi yüksek diye müzik yapt11n1 sanan herhangi bi grub ya da kisi bence adrenalinle sald1r1y1 hakeder.k1sasa k1sas velas1l1m.sen öfkenle sald1r1rsan ben de sana öfkenin dikalas1yla sald1r1r1m.
Bu konunun tüm mesajları